Melakka - Reisverslag uit Malakka, Maleisië van Annelize - WaarBenJij.nu Melakka - Reisverslag uit Malakka, Maleisië van Annelize - WaarBenJij.nu

Melakka

Door: Annelize

Blijf op de hoogte en volg Annelize

18 Januari 2012 | Maleisië, Malakka

17-01-2012
Na dat heerlijke, uitgebreide ontbijt (2 uur op een terrasje gezeten om mail en dit dagboek bij te werken) en wat shoppen in The Curve (shopping mall), ben ik naar Kuala Lumpur City gereden. Daar ontmoette ik Frank weer. Hij had 2 uur de tijd en moest daarna naar een bijeenkomst van een musical waarin hij de hoofdrol speelt(!)

Die 2 uur hebben we voornamelijk doorgebracht door van de ene naar de andere gigantische shopping mall te lopen op jacht naar een nieuwe camera plus lens voor mij. Helaas bleek de camera niet voorradig te zijn, vanwege de overstromingen in Thailand, waar de camera geproduceerd wordt. Niet geslaagd dus. Nadat frank vertrokken was nam ik de monorail, niet met een doel om ergens heen te gaan, maar gewoon om de stad vanaf iets hoger dan straatniveau te bekijken. Helaas waren de ramen dichtgeplakt met reclame, dus zag ik nog niet veel. Aan het eindpunt stapte ik uit en nam de volgende terug. Hiervan waren de ramen wel vrij, dus kun ik de stad zien terwijl de schemer en het donker over de stad