nog één nachtje slapen - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Annelize - WaarBenJij.nu nog één nachtje slapen - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Annelize - WaarBenJij.nu

nog één nachtje slapen

Door: Annelize

Blijf op de hoogte en volg Annelize

04 December 2006 | Nederland, Apeldoorn

Hallo allemaal,

wat tof om al zoveel reacties van jullie op mijn site te mogen ontvangen. Bedankt voor alle leuke reacties en goede wensen.

Ja en dan is het bijna zover. Afgelopen donderdag een fantastisch warm afscheid gehad bij de belastingdienst, afgelopen weekend samen met Frank de laatste voorbereidingen getroffen en nu nog één nachtje slapen en dan.... Bangkok here we come!

Het spannendste gedeelte zal zijn of ik mijn aansluiting in Rome zal halen... door een vluchtwijziging vertrekt mijn vliegtuig vanuit Schiphol wat later dan gepland en het vliegtuig vanaf Rome eerder, zodat ik nu nog maar 1 uur en 10 minuten overstaptijd over heb.... spannend dus of Frank en ik beiden morgen in Rome zullen treffen (hij vliegt vanaf Parijs naar Rome) of dat we elkaar pas weer in Bangkok zien.

Als alles verloopt zoals gepland, dus als we samen, mét alle bagage, 's ochtends op 6 december in Bangkok staan, gaan we proberen direct een vlucht te boeken naar Surathani en van daaruit met de bus naar Ranong en Koh Chang Island. Daar beginnen we dan op 10 december met een liveaboard: een vijfdaagse duiktrip waarbij we de boot niet afkomen en zo'n 3 à 4 duiken per dag gaan maken.

Maar voor die tijd hoop ik op deze site alweer een berichtje achtergelaten te hebben.... tot dan!

  • 04 December 2006 - 11:46

    Vivianne :

    Veel succes met jullie reis en overstap-plannen en een 'vliegende start' om zo maar te zeggen ...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annelize

Actief sinds 05 Nov. 2006
Verslag gelezen: 102
Totaal aantal bezoekers 21973

Voorgaande reizen:

19 September 2015 - 14 Oktober 2015

Canada 2015

04 Januari 2012 - 10 Februari 2012

Maldiven & Maleisië 2012

03 September 2008 - 26 September 2008

Bali & Komodo 2008

07 Januari 2008 - 29 Januari 2008

Thailand 2008

05 December 2006 - 05 Maart 2007

Thailand, Laos Cambodja 2006/2007

Landen bezocht: