In de voorbereiding.... - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Annelize - WaarBenJij.nu In de voorbereiding.... - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Annelize - WaarBenJij.nu

In de voorbereiding....

Door: Annelize

Blijf op de hoogte en volg Annelize

05 November 2006 | Nederland, Apeldoorn

Hallo allemaal,

vandaag deze website aangemaakt, als onderdeel van de vele voorbereidingen voor mijn reis naar Thailand, Laos en Cambodja. Nog vier weken werken en dan is het zover. Ik heb er zin in!

• 16 November 2006 - 14:39

Roel:

Veel sukses met de voorbereidingen, en benieuwd hoe je het gaat hebben,
    liefs,
    Roel

• 16 November 2006 - 19:29

Peter & Tanja:

Leuk! We zijn benieuwd hoe het je allemaal vergaat de komende maanden. Veel voorpret toegewenst!

• 17 November 2006 - 17:06

Sonja:

Ha Annelize!

Ik wens je een leuke, interessante, afwisselende reis. Ga vooral een thaise massage nemen, zovaak als je kunt. En tenminste anderhalf uur. Voor minder heb je niet het ware te pakken! In Bangkok en Chang Mai weet ik nog wel goede massage-plekken, dus als je die wilt weten zoek ik ze voor je op!

Veel plezier!
    Sonja

• 17 November 2006 - 19:38

Amanda:

Hoi, Annelize,

Gisterenavond was ik na ongeveer een uur alweer thuis. Heel wat anders dan die drie uur van Rotjeknor naar jou toe! Maar het was zeker de moeite waard om nogmaals die indrukwekkende Killing Fields te zien en je nog even persoonlijk een heel goede reis te wensen.

Een gave tijd toegewenst en tot mails!
    Liefs, Amanda

• 19 November 2006 - 20:09

Duncan V Vliet:

he leuk ik zal het zekker in de gaten gaan houden meschien kunnen we nog een keertje in nederland met elkaar gaan duiken

groetjes Duncan

• 20 November 2006 - 20:18

Frank:

Nog niet op reis maar al wel onderweg met de berichtjes. Ik wens je een hele fijne tijd.... Liefs

• 28 November 2006 - 10:47

Vivianne Cleiren :

Hoi Annelize,
    Wat moet dat spannend zijn. Je voorbereidingen, je plannen. Geniet ook van deze momenten.
    Groetjes,
    Vivianne

• 02 December 2006 - 14:20

Albert:

Ik hoop dat je een heel mooie rondreis zult hebben! En kom weer gezond terug naar Nederland. Ikzelf heb net een groepsreis naar Oeganda geboekt.

Groeten, Albert