Laatste bericht - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Annelize - WaarBenJij.nu Laatste bericht - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Annelize - WaarBenJij.nu

Laatste bericht

Door: Annelize

Blijf op de hoogte en volg Annelize

29 Januari 2008 | Thailand, Bangkok

Hallo allemaal,

Hier is dan het laatste berichtje uit Thailand. Over de laatste week (24 - 29 januar)zijn geen spannende verhalen te vertellen, of het moest zijn dat ik aangehouden ben door de politie.... ja dat klinkt spectaculair, maar het was een gewone routine controle en nadat hij de foto op mijn rijbewijs naast mijn gezicht had gehouden (oude foto vergelijkend met gezicht met helm + zonnebril), mocht ik weer doorrijden. De dagen breng ik door door 'sochtends meestal op pad te gaan met de motor en zo zie ik nog heel wat van dit toch veelzijdige eiland. Als je een beetje rijdt kom je ook op plekken waar geen toerist komt, waar het heerlijk stil is, in authentieke dorpjes en prachtige uitzichten. 's middags breng ik meestal door met een boek bij het zwembad van het hotel. Na een paar dagen voel ik me toch wat geisoleerd en maak ik een praatje met een andere alleenreizende toerist, de Zwitser Roger. We gaan 1 dag samen op stap en zo voor de afwisseling is dat wel prettig. Gisteravond heb ik mijn duikmaatjes van de boot weer opgezocht en samen gegeten, wat erg gezellig was en leuk om te horen hoe de reis verder was gegaan. Vanavond ben ik door Roger uitgenodigd om samen met andere Zwitsers die hij hier heeft ontmoet te gaan dineren. Dus zo breng ik de laatste dagen door met wat sociaal contact.

Morgen inpakken en wegwezen. Het is heerlijk geweest om even de koude natte winter van Nederland te ontsnappen. De eerlijkheid gebiedt wel te zeggen dat ik de volgende keer toch weer voor een wat activere vakantie zal kiezen!

groet aan iedereen, bedankt voor het meelezen en ik zie jullie graag weer allemaal in Nederland!

• 29 Januari 2008 - 08:04

Karen:

goede reis naar huis en ik zie/hoor je eind van de week!

• 29 Januari 2008 - 22:49

Jerome:

Jeetje, wat een verhaal joh. Gisterenochtend verwachtte ik je duikverhalen te lezen en dit is toch een verhaal apart.

Bij mij op de achtergrond staat Pauw&Witteman op. Niet echt mijn programma, maar misschien komt er nog wat interessants langs. Ik heb net een lekker vol weekend achter de rug. Vrijdag met een vriend geborreld die ik al zeker een jaar niet meer had gezien. Het was weer gezellig. Zaterdag de verjaardag van Gosse (zoon van Rommy) en zondag heerlijk geluncht en geborreld met m'n broer&partner. Ik ben weer toe aan een weekend.
    Morgen lekker hardlopen, ik denk in de duinen. Daarna wordt het een regeldag. Ik heb een stapel papierwerk, die morgen gaat verdwijnen. Een leuke afwas die op me staat te wachten en nog meer van dat werk.

Je ziet er futuristisch uit in je couveuse (beetje groot couveusekindje ;-D) en je verhalen lezen echt weer als een boek.

Zo, nog even tv kijken. Ik heb dood en verderf op de achtergrond langs horen komen, de Golden Earing en nu iets over het koningshuis. Mmmh, met een chippie op de bank en wellicht een andere zender, ga ik relaxen. Wat extra wintervet kweken ter bescherming tegen de winter, mocht die nog komen. Alhoewel voor jou hoop ik dat niet ;-D.

Groetjes en welkom terug thuis. Dikke warme knuffel